» Răspunsuri la întrebările care ne-au fost cel mai des adresate

  • Ce fac dacă produsul primit este deteriorat ?


    Există două situaţii:


1. Coletele ajunse la client prin intermediul unei firme de curierat rapid şi care nu corespund din punct de vedere al integrităţii ambalajului vor fi refuzate la preluare de la reprezentantul curierului. Pentru a se evita neînţelegerile, ideal ar fi să se poată face fotografii ale coletului şi să se întocmească, împreuna cu reprezentantul firmei de curierat, un proces verbal în care să se specifice starea de fapt a coletului.

2. Ȋn eventualitatea în care produsul achiziţionat ajunge în stare perfecta la Dvs. dar este deteriorat în ambalajul lui original, este nefuncţional sau prezintă vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional, cu condiţia notificării în scris către CalcNet sau prezentarea la unul din magazinele clasice CalcNet cu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului. Ȋn situaţia în care stocul din produsul respectiv a fost deja epuizat, clientul poate opta fie pentru a aştepta refacerea stocului, fie pentru restituirea contravalorii acestuia.

  • Ce fac dacă produsul primit nu funcţionează ?


A se vedea răspunsul de la punctul 2 de la întrebarea de mai sus.


  • Ce fac dacă produsul primit nu este cel comandat?


    Produsele care nu sunt conforme specificaţiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita fie returnarea contravalorii produsului fie înlocuirea produsului în cauză cu unul conform. Ȋn situaţia în care CalcNet nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea acestuia fie numerar, prin unul dintre magazinele clasice CalcNet, fie printr-un virament bancar în contul indicat expres de către client.

  • Produsele software se pot returna ?


    Produsele software (sisteme de operare, aplicaţii, antiviruşi, jocuri, etc.) se pot returna doar dacă sint sigilate. Ruperea sigiliului atrage imposibilitatea acceptării returnării produsului.


  • Nu am mai cumpărat de pe site-ul CalcNet. Cum mă intregistrez pe site ?

    Trebuie doar să faceţi click pe butonul Cont nou din partea dreaptă sus a paginii. Vă veţi stabili o parolă de acces si veţi introduce câteva date personale necesare pentru a vă putea expedia produsele atunci când veţi face o comanda. Datele Dvs. nu vor fi, în nici o situaţie, făcute publice sau transmise unor terţi.

  • Am mai cumpărat de pe site-ul CalcNet. Cum procedez pentru a face alte cumpărături ?

    Pentru a face cumpărături este necesar să vă faceţi cunoscut site-ului. Pentru aceasta trebuie doar să faceţi click pe butonul Autentificare din partea dreaptă sus a paginii. După ce veţi introduce adresa de e-mail şi parola cu care v-aţi creat contul pe site-ul CalcNet veţi primi acces integral la toate resursele site-ului.