» Modalităţi de returnare a produselor

Societatea noastră aplică, în conformitate cu prevederile legale, următoarea politică de returnare a produselor de către client:

 

Condiţii generale de returnare

Produsele care nu sunt conforme specificaţiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita fie returnarea contravalorii produsului fie înlocuirea produsului în cauză cu unul conform. Ȋn situaţia în care CalcNet nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea acestuia fie numerar, prin unul dintre magazinele clasice CalcNet, fie printr-un virament bancar în contul indicat expres de către client.

 

Coletele ajunse la client prin intermediul unei firme de curierat rapid şi care nu corespund din punct de vedere al integrităţii ambalajului vor fi refuzate la preluare de la reprezentantul curierului. Pentru a se evita neînţelegerile, ideal ar fi să se poată face fotografii ale coletului şi să se întocmească, împreuna cu reprezentantul firmei de curierat, un proces verbal în care să se specifice starea de fapt a coletului.

 

Produsele software (sisteme de operare, aplicaţii, antiviruşi, jocuri, etc.) nu se pot returna decât sigilate. Ruperea sigiliului atrage imposibilitatea acceptării returnării produsului. CalcNet nu poate fi făcută răspunzătoare pentru produsele software comandate şi desigilate.

 

CalcNet poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fără ambalaj, etc. pentru readucerea lor la starea iniţiala. Aceste taxe pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea iniţială a produsului.

 

Costul transportului produselor de la CalcNet către client şi de la client către CalcNet revine exclusiv în responsabilitatea clientului.

Returnarea produselor direct la magazinele clasice CalcNet se poate face de luni pîna vineri în intervalul orar 10:00 - 14:00.

 

 

Produsele primite defecte

Ȋn eventualitatea în care produsul achiziţionat ajunge în stare perfecta la Dvs. dar este deteriorat în ambalajul lui original, este nefuncţional sau prezintă vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional, cu condiţia notificării în scris către CalcNet sau prezentarea la unul din magazinele clasice CalcNet cu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului. Ȋn situaţia în care stocul din produsul respectiv a fost deja epuizat, clientul poate opta fie pentru a aştepta refacerea stocului, fie pentru restituirea contravalorii acestuia.

 

 

Regimul produselor achiziţionate la distanţă

Produsele achiziţionate la distanta se pot returna in conformitate cu O.G. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta aprobată prin Legea 51/2003. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalitati şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucrătoare de la denunţarea contractului (comenzii), folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. CalcNet va înapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denunţării in scris a contractului (comenzii). Suma înapoiata cat si condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri etc. Termenul de 10 zile pentru returnarea unui produs in condiţiile O.G. 130/2000 începe sa curgă din momentul primirii produsului de la firma de curierat rapid.